Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Ons retour- en restitutiebeleid geldt gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retour, moet je artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn uitgesloten van retour:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare en/of digitale producten
  • Originele kunstwerken

Om je retour te voltooien, hebben we een bon of aankoopbewijs nodig.

Situaties waarin alleen gedeeltelijke terugbetalingen worden verleend:

  • Artikelen die niet in hun originele staat zijn, beschadigd zijn of onderdelen missen om redenen die niet onze fout zijn

Terugbetalingen

Zodra je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te bevestigen dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.

Als je terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt een tegoed automatisch toegepast op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode binnen enkele dagen.

Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer eerst je bankrekening opnieuw.

Neem daarna contact op met je creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat een terugbetaling officieel wordt verwerkt.

Neem vervolgens contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd nodig voordat een terugbetaling zichtbaar is.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op via info@suesart.nl.

Sale artikelen

Alleen artikelen tegen de reguliere prijs komen in aanmerking voor terugbetaling. Sale-artikelen kunnen niet worden geretourneerd.

Omruilingen

We vervangen alleen artikelen als ze beschadigd zijn.
Als je een artikel wilt omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons een e-mail via info@suesart.nl en stuur je artikel naar: Noorderlicht 118, 1622 ZW Hoorn.

Verzendingen van retour

Om je product te retourneren, stuur je het naar: Noorderlicht 118, 1622 ZW Hoorn.

Je bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van je retour. Verzendkosten zijn niet-restitueerbaar. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten voor retour in mindering gebracht op je terugbetaling.

Afhankelijk van waar je woont, kan het variëren hoe lang het duurt voordat je omgeruilde product bij je aankomt.

Als je duurdere artikelen retourneert, kun je overwegen een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. Wij garanderen niet dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via info@suesart.nl voor vragen over terugbetalingen en retouren.